Ofte stilte spørsmål

Generelt

Har du spørsmål om produktet, frakt eller retur? Les gjennom de vanligste spørsmålene nedenfor, og hvis du ikke finner svar på det du lurer på, kan du kontakte oss nederst på siden.

Produkt

1. Hvilke materialer er smykkene laget av?

Våre smykker er laget av førsteklasses materialer, Materialet av hvert smykke, så vi anbefaler å sjekke produktbeskrivelsen for en nøyere beskrivelse av materialet brukt. 

2. Hvordan kan jeg rengjøre smykkene mine?

Vi anbefaler å rengjøre smykkene forsiktig med en myk klut og mildt såpevann. Unngå å bruke sterke kjemikalier eller rengjøringsmidler som kan skade smykket.

3. Er smykkene allergivennlige?

Alle av våre smykker er allergivennlige og egnet for sensitiv hud. Hvis du har spesielle bekymringer, vennligst kontakt kundesupport for mer informasjon.

4. Kan jeg justere størrelsen på smykket mitt?

Alle av våre smykker har justerbare lenker eller låser for å passe til forskjellige størrelser. Sjekk produktbeskrivelsen for mer informasjon om justerbarhet.

5. Hvordan oppbevarer jeg smykkene mine for å forhindre slitasje?

For å forhindre slitasje og skader, anbefaler vi å oppbevare smykkene dine i en smykkeboks eller en myk pose når de ikke er i bruk. Unngå å oppbevare smykkene sammen med andre smykker som kan forårsake riper eller skader.

Frakt

6. Hvor mye koster frakten?

Vi tilbyr gratis frakt ved utsjekk, uavhengig av antall varer du kjøper.

7. Kan jeg spore produktet mitt?

Ja! Etter at du har fullført kjøpet, vil du motta informasjon om hvordan du sporer bestillingen din.

8. Hva er den vanlige leveringstiden?

Vanligvis tar det mellom 1-2 uker å motta bestillingen din. Vi jobber stadig med å forbedre leveringstiden vår.

Bestilling

9. Kan jeg kansellere bestillingen min?

Vi gjør vårt beste for å imøtekomme alle kanselleringsforespørsler før bestillingen din sendes fra vårt lager. Vennligst kontakt kundesupport så snart som mulig for å se om det er mulig å kansellere bestillingen din.

10. Jeg mangler produkt(er) i bestillingen min

Vi beklager dette på det sterkeste! Vennligst kontakt kundesupport med informasjonen nedenfor, så vil vi løse problemet så raskt som mulig.

11. Jeg mottok feil produkt(er) i bestillingen min

Vi beklager dette på det sterkeste! Vennligst kontakt kundesupport med informasjonen nedenfor, så vil vi løse problemet så raskt som mulig.

12. Jeg mottok ødelagte produkt(er) i bestillingen min

Vi beklager dette på det sterkeste! Vennligst kontakt kundesupport med informasjonen nedenfor, så vil vi løse problemet så raskt som mulig.


Hvis du har flere spørsmål eller trenger ytterligere hjelp, ikke nøl med å ta kontakt med oss!